Saturday, August 16, 2008

DAP anak PAP sedang cuba menguasai Malaysia

http://pembelamelayu.com/

Ogos 16th, 2008 oleh Penulis Lain.

Perhatikan lambang dua Parti ini, untuk makluman terutama penyokong PAKATAN RAKYAT yang tidak sedar mereka sedang menjual bangsa melayu kepada DAP@PAP, lambang yang hampir sama dengan DAP itu adalah lambang parti memerintah Singapura iaitu PAP, jika mahu tahu siapa PAP, merekalah parti yang mengamalkan meritokrasi,yang bermaksud siapa kuat berusaha dan layak dialah dapat habuannya, tetapi didalam definasi PAP di Singapura adalah orang Cina Singapuralah yang berusaha dan layak.

Jadi janganlah penyokong PAKATAN RAKYAT yang sedang berkempen di Permatang Pauh seronok sangat, tuan-tuan sedang melelong negara ini kepada “anak kandung” parti PAP.Teori DAP adalah Malaysian Malaysia dan menuntut kesamarataan, di Selangor, Menteri Besarnya sedang menolong dengan sepenuh hati hasrat DAP itu, di Perak, Menteri Besarnya sedang juga menolong dengan sepenuh hati dan rela hati merealisasikan hasrat DAP.

Tengok, renungkan, dan cuba sedar diri, DAP dan PAP sedang cuba menguasai tuan-tuan, tuan-tuan umpama sedang mabuk gam, semasa menghidu seronok, gembira tetapi sedang memakan otak tuan-tuan , apabila tidak boleh berfungsi tuan-tuan nanti, hai..hai..bye..bye lah jawabnya.

4 comments:

Unfiltered-Madness said...

BENAR KATA TUAN ITU

Anonymous said...

pi rah....katak di bawah tempurung.

Pewaris Melayu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
c said...

MUSTIKA NI TAK INDAH LANGSUNG...KOMEN ORANG TU KENAPA DELETE??? HEHEHE ADA PERKARA YANG HENDAK DISOROKKAN????...JANGAN MARAH HAMBA CUMA BERTANYA :-)