Tuesday, September 16, 2008

PENAHANAN TERESA KOK WAJAR

Gambar: http://www.masterdedah.com/ dan
http://syahrilkadir.wordpress.com/2008/09/03/dap-bantah-papan-tanda-guna-huruf-jawi/


Penahanan Teresa Kok dikaitkan dengan isu melarang azan dilaungkan di masjid dan surau di sekitar Kota Damansara, Sri Serdang dan Puchong Jaya serta menggantikan tulisan jawi pada papan tanda nama jalan dengan tulis Tamil, Cina dan Inggeris.

&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*

Mustika: Jangan dipertikaikan lagi isu penahanan Teresa Kok ini. Sebelum ini kita digemparkan dengan dakwaan orang Cina bahawaDatuk Ahmad Ismail telah menyentuh sensitiviti mereka dan beria-ia menyarankan supaya Datuk Ahmad Ismail di kenakan tindakan yang sewajarnya padahal Ahmad Ismail bukannya menghina kaum Cina pun..... Bila kes Teresa dibawa ke ISA ramai pulak yang bantah tanpa usul periksa. Setidak-tidaknya dapatkan dulu penjelasan dari pihak berwajib dan teliti dulu dakwaan ke atas Teresa sebelum melenting tak tentu pasal.

4 comments:

Anonymous said...

ini adalah fitnah keji yg di buat oleh umno bn. klau btul dia ade ckp mcm tu mana bukti dan saksi. wat malu melayu bangsa melayu shj umno ni. teresa langsung x d beri peluang bercakap. teresa baru shj nk saman pembuat fitnah trsebut tp dh kena tgkap. ini lah bukti kezaliman umno bn. sama spt yg d buat pd pembangkang yg lain. - harun

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

ANWAR...

bila lah sandiwaramu akan berakhir...

esok nuzul al_quran...

kamu bernuzu hendak jadi PM sedang kan kau tahu,
PKR berapa kerusi sahaja...itupun dah campur india dan Cina..

lupalah mimpi pada bulan ramadhan...

ceramah kau kat Kelana Jaya, Presiden dan Nik Aziz tak datang, kenapa?

Mat Jenin jadinya nanti...

Desperado said...

Padan Muka! banyak sangat dia berkoKOK!

Melayu - Kini said...

anony tuh mesti kapiaq..
xleh pakai betoi..
kalau melayu, baik dibunuh ja sebab bela orang kafir harbi!