Saturday, April 17, 2010

CERITA KEDAI KOPI (III)

Apabila Khalid dan konco-konconya mensabotaj projek pembinaan kampus Uitm yang dicadangkan oleh Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) dibina di Serendah, secara terang-terangan Khalid gagap cuba menutup peluang pendidikan orang Melayu dan Bumiputera. Secara langsung Khalid juga telah menghalang dan menutup peluang pekerjaan dan perniagaan di sana.

Umum mengetahui, tanah di Serendah mempunyai nilai komersial yang tinggi jika dibangunkan. Oleh kerana itulah Khalid gagap terlalu kebulur dan mengidam tanah berkenaan untuk dijual kepada syarikat milik rakan baiknya, I-Berhad. Secara tidak langsung, Khalid akan berjaya memenuhkan kantung poket nya dan poket-poket kroninya tanpa memikirkan kepentingan rakyat dan anak bangsa.

Kenapa orang Selangor masih mahu Menteri Besar macam ini lagi? KHALID GAGAP dan konco-konco dalam Pakatan Rakyat hanya mahu mengaut keuntungan untuk diri sendiri tanpa memikirkan kebajikan rakyat jelata. Pengundi harus lebih bijak. Jangan tertipu dann terpedaya sekali lagi. Sudah tiba masanya rakyat bangkit! Singkirkan Khalid GAGAP dan exco-exco sampahnya. Singkirkan Pakatan Rakyat di Selangor. Justeru, Pilihan Raya Hulu Selangor wajar dijadikan permulaan kepada kejatuhan kerajaan Khalid GAGAP.

No comments: