Tuesday, November 11, 2008

RAFIDAH vs SHAHRIZAT

Peralihan kuasa antara Ketua Wanita UMNO, Dato' Sri Rafidah Aziz kepada Dato' Shahrizat Jalil nampaknya kekal pada Jun 2009. Mengapa Shahrizat nak cepatkan pun Mustika still confuse.... dan mengapa Rafidah tak nak bagi cepat-cepat kat Shahrizat pun timbul tanda tanya.

Banyak andaian yang mungkin timbul...

Antaranya:

1) Rafidah masih belum bersedia untuk lepaskan jawatan tertinggi Wanita UMNO kot....

2) Shahrizat dah tak sabar-sabar nak pegang jawatan tu...

3) Desakan dari penyokong Rafidah supaya kekalkan jawatan hingga Jun 2009

4) Desakan dari penyokong Shahrizat supaya cepat-cepat ambil jawatan tu sebelum Jun 2009. Dah menyampah tengok muka Rafidah kot....

5) Dah masanya Rafidah berundur... Dah lama sangat dah....

6) Dah masanya Shahrizat ambil....tunggu dah lama...


Apapun, jangan saman Mustika... ini sekadar andaian yang Mustika pikir sendiri, tak ada niat nak api kan sesiapa....(mustika tengok dalam berita, ramai yang sokong Rafidah) Wallahualam....

1 comment:

AJIT said...

cepat dapat jawatan, cepat dapat menteri.

jangan dimanipulasikan ok?

:)