Wednesday, June 10, 2009

KEEGOAN HADI

Gambar di atas menunjukkan 2 pemimpin yang berbeza dengan pendapat yang hampir sama? Persoalannya, di manakah perbezaannya? Apa tujuan Haji Hadi mengeluarkan kenyataan demikian sedangkan beliau sendiri pun tidak dapat memberi kefahaman kepada rakyat jelata mengenainya.

Mustika pasti sebenarnya Presiden PAS ini cuba mencedok idea yang diketengahkan oleh Perdana Menteri. Masakan tidak, membaca kenyataan Hadi pun Mustika sebenarnya membayangkan Hadi mempunyai matlamat yang sama iaitu untuk menyatu padukan rakyat dengan tujuan untuk mencapai kemakmuran dan kedamaian. Cuma bezanya.... idea yang sama ini dilontarkan oleh pemimpin yang berbeza.

Mengapa PAS atau Hadi tidak mahu mengakui sahaja bahawa idea yang dibawa Najib sememangnya sangat tepat dan harus diterima? Mengapa perlu keluarkan kenyataan yang boleh memeningkan kepala dan sukar ditafsirkan begitu?

Mustika percaya, jauh di sudut hati Hadi, beliau sebenarnya mahu mengakui 1MALAYSIA adalah idea terbaik untuk menjadi landasan dan panduan dalam mentadbir negara dan rakyat.

Hai Hadi..........Hadi............kenapalah ego sangat??????????????

No comments: