Saturday, April 24, 2010

PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT PENIPU

Tindakan Pakatan Rakyat menabur fitnah di saat-saat akhir tempoh berkempen telah pun dijangka oleh Barisan Nasional. Ini kerana, Pakatan Rakyat terdesak kerana tiada isu untuk menghentam calon Barisan Nasional yang dianggap bersih. Tujuan Pakatan Rakyat menabur fitnah agar pengundi-pengundi di Hulu Selangor menyimpan perasaan buruk dan ragu-ragu terhadap Barisan Nasional. Tindakan pakatan rakyat dilihat keterlaluan dan tidak wajar. Mereka terdesak dan tersepit dalam permainan yang mereka atur sendiri.

Namun, Timbalan Perdana Menteri sendiri mengakui, maklum balas yang diterima ekoran siri penjelajahan penjelasan isu di seluruh kawasan Hulu Selangor telah berjaya memberi kefahaman dan kesedaran terhadap isu-isu yang dibangkitkan oleh Pakatan Rakyat yang terdesak.

Mustika percaya, pengundi-pengundi di Hulu Selangor bijak menilai dan tidak mudah menerima sebarang maklumat yang berunsur fitnah dan bukannya fakta. Jangan mudah percaya dengan helah Pakatan Rakyat yang lidah bercabang. Hari ini cakap lain, esok cakap lain.............

No comments: