Monday, April 19, 2010

AKHIRNYA.............

sumber: gerakan anti PKR

GAMBAR ZAID IBRAHIM BERSAMA WISKY !



gambar ini dikirimkan kepada gap oleh 'sumber dalaman pkr' . gambar ini disiarkan oleh gap bagi menjawap cabaran azmin ali kepada BN semalam.azmin ali dengan sengaja meminta BN membuktikan tohmahan kononnya zaid ibrahim seorang peminum arak yang tegar.apa niat sebenar azmin ali memberikan 'bola tanggung' ini kita sudah ketahui !

hari ini seperti yang aku janjikan,gambar zaid ibrahim dan wisky berjenama jack daniels didedahkan.samada ia beer,arak mahupun wisky ia tetap dianggap sebagai air kencing syaitan.haram tetap haram,sebagaimana kelakuan meliwat, rasulllah saw tetap takkan mengaku si peliwat sebagai umatnya !

dikabarkan oleh sumber gap, ada 8 keping gambar dan satu video 8 minit melibatkan '3 pemimpin pkr' dalam keadaan yang cukup 'memalukan' sudah ada dalam tangan mereka.hanya menunggu masa untuk diserahkan kepada gap.salah seorang daripadanya pernah terbang ke taiwan sewaktu insiden pembohongan 16 september !


zaid ibrahim terkenal dengan wataknya sebagai ikon liberalis,penyokong kuat kumpulan artikel 11,pernah menyaman hudud kelantan dan merupakan lidah penyambung kepada suara anwar attaturk, watak penghancur agama,ikon sekular kedua selepas mustafa kemal attaturk.

pemimpin pkr punyai masalah moral yang cukup serius. anwar attaturk masih takut untuk berhadapan dengan saiful berkenaan kes liwat.elizabeth wong walaupun mengaku bersekedudukan dengan pemuda melayu bernama helmi,eli masih lagi disokong oleh pas.azmin ali masih takut untuk menyaman nallakarupan walaupun nalla berkali-kali mendedahkan skandal samsidar dan anwar..hari ini timbul pula gambar zaid ibrahim dan wiskinya.

adakah melayu dari pakatan yang berakhlak sebegini mahu diangkat sebagai pemimpin ?


-------------------------------------------------------------------------------------------------
MUSTIKAINDAH:

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH.... AZMIN PASTI AKAN LEBIH MENGGELABAH SELEPAS INI. AZMIN IBARAT MELUDAH KE LANGIT... LEPAS NI PASTI AZMIN AKAN MENYOROK BELAKANG BRADER ANWAR BERAHIM SEBAB TAKUT KENA BALING DENGAN TELUR BUSUK.......

No comments: