Monday, April 19, 2010

ALKISAHNYA...........

Nik Aziz: Guano nok buak kito ni? Nok sokong ke tokse? Nok turun Hulu Selangor ke dok?

Hadi: Kalu kite dok turung, napok kite pecoh beloh.

Nik Aziz: Nampoknyo ambo nga kawe-kawe ambo keno bukok serbang lah! malu ambo nok turung Hulu Selangor kalu lagu ning.

Hadi: nok wat ghane doh nasib kite kene lah ikut. Kalu dok Nuar Berahing sabotaj pulok kite. Ambe takuk.......

Nik Aziz: @@+@!*!)1 CELAKO CELAKO!

Hadi: ????????????????????

__________________________________________________________________

Mustika: PAS sanggup melupakan sengketa dengan Zaid yang merupakan orang yang paling dibenci tatkala Zaid bertegas mahu menentang hukum hudud PAS. Nampaknya lepas ni semua serban pemimpin-pemimpin dan pengikut PAS akan ditanggalkan. Yelah mana boleh pakai serban lagi kalau kepalanya dah membesar dengan ego mereka sendiri.

Hari ini dalam akbar Berita Harian melaporkan 7 ahli AMK keluar dari PKR kerana membantah pemilihan Zaid yang dikatakan jelas satu pengkhianatan terhadap semangat perjuangan reformasi dan keadilan yang mereka perjuangkan selama ini.

Ahli-ahli AMK sanggup meninggalkan parti demi mempertahankan prinsip perjuangan sebenar mereka. Ahli-ahli AMK sendiri percaya, pemilihan Zaid adalah untuk menjaga kepentingan peribadi Penasihat PKR, Brader Anwar Berahim yang memerlukan seorang bekas menteri dan peguam terkenal untuk menjadi benteng dan membelanya di Parlimen dalam menghadapi kes liwatnya.

Hanya orang-orang yang busuk dan ego sahaja masih ada dalam PKR (termasuk PAS yang masih bermimpi di siang hari)........

No comments: