Wednesday, May 14, 2008

MP KOTA BHARU BINGUNG

MP Kota Bharu masih bingung dan tidak memahami bahasa juga peraturan bahawa penggunaan dakwat hitam dalam pilhanraya memang dipersetujui oleh PM dan kerajaan. Namun ianya diputar belitkan oleh orang-orang PAS sendiri yang terus menerus menipu orang-orang tua di luar bandar sehingga mereka menemui jalan untuk menipu orang tua dan menghasut mereka supaya tidak membenarkan tangan mereka dihitamkan dalam PRU.

Mereka juga memujuk orang tua untuk menghitamkan bu jari mereka. Justeru perbuatan yang tidak bermoral, tidak bermaruah dan tidak bertanggungjawab terbukti dengan satu laporan polis telah dibuat oleh orang awam yang tidak senang dengan perbuatan mereka. ini jelas bahawa orang PAS khususnya dan PKR amnya bermain wayang dalam Dewan. Kononnya merekalah yang betul2 berjuang, berngreiti, ikhlas dan jujur tetapi ianya semata-mata untuk mencari publisiti murah demi kepentingan peribadi dan parti mereka. Sejak dulu hingga kini taidak pernah bersyukur, tidak pernah bercakap benar, tidak pernah insaf bahawa kebahagiaan yang mereka miliki hari ini hasil dari pejuang-pejuang UMNO.

oleh: Panel

2 comments:

Anonymous said...

Tuduhan MP Kota Bharu mengenai SPR tiada kuasa dalam PRU12 berikutan pembatalan penggunaan dakwat hitam sebenarnya tidak tahu mengenai pentadbiran kerana setiap keputusan yang telah dibuat oleh diubahubah jika selepas itu terdapat kelemahan. sebagai contoh kita telah membuat keputusan untuk ke laut tetapi setelah itu kita mendapat maklumat akan berlaku cuaca buruk adakah kita akan teruskan jugak. Cari maut la.

Anonymous said...

MP Kota Bharu MENGGALAKAN UNSUR PEMIMPIN DIKTATOR.
Tohmahan MP Kota Bharu kepada PM dalam isu pembatalan penggunaan dakwat hitam dalam PRU12 yang lalu yang mengatakan PM tidak sepatutnya tunduk kepada keputusan kabinet kerana pada peringkat awal PM bersetuju dengan penggunaan tersebut. Sebenarnya dalam sedar atau tidak sedar tindakan MP Kota Bharu itu menggalakan kepada melahirkan pemimpin diktator yang membuat keputusan sendiri tanpa mengdengar pandangan orang lain.